تبلیغات
روانشناسی صنعتی- سازمانی - نردبان ها
 
روانشناسی صنعتی- سازمانی
درباره وبلاگ


سلام به دوستان و همکاران بازدید کننده از وبلاگ روانشناسی صنعتی-سازمانی.
هدف ما مشاوره، آموزش و پژوهش در زمینه روانشناسی صنعتی و سازمانی می باشد و سعی بر اینه که به سوالات شما در حد امکان پاسخ داده بشه. فعالیت اصلی نویسنده تدریس، تحقیق و پژوهش هستش، در خدمت دوستان هستم...
جهت انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی، پایان نامه، سرچ چکیده های روز و ...

مدیر وبلاگ : آبانگاه
موضوعات
نویسندگان
نظرسنجی
نظرتون راجع به وبلاگ








آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/54/11.jpg

نتیجه:
شاید بتوان با همین منابع که در اختیار داریم به هدف برسیم.

هدف را می شناسیم ابزارهای فراوانی دراختیار داریم اما نابلدی در مورد کاربرد ابزارها چنین بلایی
بسرمان می آورد که فقط موجب تلف شدن ابزارها میشویم و هزینه ها را زیاد می کنیم .

مدیرانی موفق می شوند که نردبانها را یکی یکی و با درنظرگرفتن اصول اخلاقی و علمی بپیمایند
وگرنه موفقییتشان موقتی است و همان نردبانها باعث سقوطشان می گردد.

3 دلیل برای ضعف این مدیر می توان تصور نمود :
1. عدم شناخت نیاز ها که مطابق آن ابزار رفع آن نیز شناسایی شود.
2. عدم استفاده مناسب از ابزار ها یعنی عدم مدیریت امکانات.
3. عدم شناخت نقاط قوت سازمان.




نوع مطلب : مدیریت و تجارت، 
برچسب ها : نردبان، مدیریت، منبع، ضعف، نیاز،
لینک های مرتبط :

       نظرات
پنجشنبه 1 تیر 1391
آبانگاه
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر